1 oktober 2013

Color show.

Dags att lägga på nytt lack idag. Veckans lack fick bli Maybelline New Yorks Downtown Red ur serien Color Show. 30 spänn på H&M och det fanns supermycket snygga färger. Det kanske blir en sväng till för lite fynd imorgon. Verkar hittills vara ett bra lack, stabilt. Och den röda färgen, woha, läcker! Förförisk! Drog en liten chansning när jag valde ett glanslack. Suger rätt hårt på att måla med sådant lack, ommansägerså... Men övning ger färdighet och jag är väl helt okej nöjd.

Först tänkte jag köra på rött all the way men sedan fick mitt flum-jag för sig att toppa med ett glitter i världens alla färger från Depend. Bilden blev k-a-s-s (körde med automatiken, orkade inte anstränga mig ikväll bah så det blev blurrigt och inte alls glittrigt...) så det syns inte så mycket. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar