27 augusti 2012

Morgondagen

Jag har grinat och grinat, varenda jävla dag i fyra dagar nu. Inte ensam den här gången, som jag så många gånger gjort i sommar. Det har faktiskt hjälpt. Visst känner jag extrem panik inför Henriks flytt till Gotland men det har väl liksom börjat sjunka in nu att det är någonting vi längre fram kommer "vänja" oss vid, att bo isär på två helt skilda platser i Sverige.

Det kommer bli bra det här, men jävligt jobbigt i början. Imorgon är det dags i alla fall och hela jag är ett paket med blandade känslor.

3 kommentarer:

  1. Åh så fint du fixat här Ellie!:)

    Och jag vet precis hur det känns, om du känner för att prata med nån när som helst så finns jag, devetdu! <3 // nenne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gumman! Det skall jag absolut göra. <3

      Haha, mjo, alltså jag har inte fixat färdigt riktigt. Skall byta bild och göra en "saker-om-mig-lista" under. :P Sedan skall jag se om jag kan hitta lite roliga gadgets, men tack för hjälpen med Insta i alla fall. Fina du! <3

      Radera
  2. Aw gulle <3 så lite så!

    I see! :B ja är det något som krånglar eller så, så finns jag! Finns också fixa-din.blogspot.se forum som jag är inne på ibland :) ett litet tips ba! Kan va bra att ha även i framtiden. Kram <3

    SvaraRadera