31 augusti 2012

En väldans bra dag

Det har varit en finfin dag! Började med lunch i Stadsparken tillsammans med min gode vän Joel. Det var en trevlig om än regnig och åskig lunch. Slappade en stund hemma och drog sedan ned morsan till gymet. Brände lite fett. Benpress och löpning tog död på alla muskler i underkroppen, varje litet steg var en kamp mot stelheten, typ.

Kom hem, käkade, satte mig vid datorn. Skype, Robin ringer: "jag har så satans mycket överskottsenergi, kom nyss hem från gymet, ska vi gå ut och gå?!" (ADHD-varning).

Jamenvisst... Jag svarade motvilligt ja men är såhär efteråt väldigt glad att jag gjorde det. Var mycket trevligt att vandra i regnet, bränna fett och konversera. Och som Henke sa:

"alla behöver en Robin".

Det är sant! Alla behöver en person i sitt liv som orkar peppa och besitter så mycket kunskap inom träning/kost. Är sjukt tacksam!

Nu är det bara fem dagar kvar till jag flyr Södermanland för att tillbringa lite mer än två veckor på Gotland. Saknar min fästman så det gör ont i hela jävla kroppen (kan ju i och för sig också bero på att jag är helt utpumpad efter hård träning/promenix, men i alla fall). Längtar sönder, men snaaart, snaaart, snaaart!

Kram & godnatt. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar