27 augusti 2012

Då var bloggen igång!

Hej och välkomna till min nya blogg!

Dags att byta liv, i princip, med distansförhållande, träning och studier. Därför känns det naturligt att fixa ny blogg, lite som att flytta till ny lägenhet där förändringar och nya kamper väntar. Dessutom känner jag att Blogger uppfyller mina krav.

Jag hoppas ni hänger med och jag tror ni kan förvänta er bättre och mer regelbundna uppdateringar här. Har så väldigt mycket att blogga om nu och så många tankar att dela med mig av!

Godnatt! :) Och tack till min älskling som satt bra länge med mig och gjorde bilden som syns i min headet. Du är bäst!

Imorgon skall jag ta tag i resten av designen, men nu är jag så gäspig att jag snart somnar med mobilen i ansiktet.


Under progress!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar