22 mars 2015

Hemma på fastlandet!

Hej alla finisar!
I fredags tog jag båten hem (jag har ju två hem, ett på ön och ett på fastlandet) för lite vila. Tentavecka incoming så det kändes som ett bra tillfälle att ta en längre tur till K-holm. När jag säger vila överdriver jag möjligtvis en aning, sådant har jag inte tid med. Men jag slipper åtminstone laga mat två gånger om dagen, diska och städa jämt. Så det är mer eller mindre en liten pluggsemester. Slappnar av på ett helt annat sätt med familjen vilket är välbehövligt när man är så otroligt jävla stressad. De som tror att plugg är en dans på rosor har jävligt fel, för det är jävligt tufft på högre nivå. Det är mer än 8h/dag, inget 8-16 här inte. 

Jag kämpar på och hittills har det gått så mycket bättre än förväntat! Det är ovanligt att ta sig igenom första året utan kompletteringar, men det verkar faktiskt gå vägen. Inte ett enda underkänt sedan start! *klapp på axeln*

I övrigt är jag så otroligt jävla nöjd med iPhone 6! Den är helt jävla fantastisk. Långt över förväntan. Ett inlägg kring iPhone vs Samsung kommer. Det kommer inte vara ett smutskastarinlägg, för jag gillade faktiskt min Samsunglur också. Det finns fördelar och nackdelar med allt! 

Nu skall jag fortsätta plugga här. Vi hörs imorgon! ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar