16 mars 2015

Farväl, du kära Samsung!

Å du kära Samsung. Vi har haft kul ihop, vi har skrattat och vi har gråtit. Du har fått mig att säga "ALDRIG MER iPHONE!" Vi har tagit lyckade och mindre lyckade selfies, ja, till och med groupies. Vi har lyssnat på en jävlarns massa bra musik, hörlur efter hörlur har varit på besök. Du har varit med under lamning och fyllor, solnedgångar och tjejkvällar. Vi har uppdaterat Facebook och Instagram tillsammans. Vi har suttit ned under stunder av nervös väntan på tentaresultat. Vi har haft det bra, det kan ingen ta ifrån oss. Och även fast jag hatat dig ibland så har jag alltid älskat dig. Men nu går våra vägar åt olika håll och min polare iPhone 6 skall förhoppningsvis kunna fylla detta tomrum. Ta det inte personligt, jag vill bara ha någon som är kompatibel med mina vänner Mac och iPad. 

Återigen, tack för denna tid.

Ja, ni läste rätt, jag har beställt en iPhone 6. I silver. Här skall det bli kompatibelt så det står härligt till! Jag älskar sådant, att slänga ihop fler maskiner och det bara funkar. Som mellan Macen och paddan, jag kan skriva i Pages på Macen och det dyker upp i paddan, och tvärtom. Och jag fullständigt älskar att det fungerar så! 

Nu väntar jag (o)tålmodigt och hoppas på leverans innan fredag. Åker ju till fastlandet då, vore ju ganska trist om den låg här och dammade på Posten. 

iPhone 6 är så.jävla.snygg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar