13 oktober 2012

När Elfrida nätshoppar...

... är det sällan någonting annat än böcker som gäller! 

Ikväll beställde jag åtta böcker. Ser fram emot att läsa varenda en av dem men speciellt intressant skall det bli att läsa "Bronsåldersmordet" som handlar om ett arkeologiskt fynd från 50-talet i Sverige: ett skelett tillhörande en brutalt mördad man sedan 3000 år tidigare. Mer om boken får de som är intresserade läsa själva! Recension lär komma, that's for sure! Vill sätta tänderna i denna pocket så snart som möjligt, helst redan idag. 

Blev väldigt glad när jag även hittade "Sju jävligt långa dagar" av Jonathan Tropper. Efter att ha läst "Konsten att tala med en änkling" har jag velat läsa mer av honom. En bok alla borde läsa i övrigt, helt grym!

Böcker. Fan vad jag älskar dem! De finns när man behöver dem, man kan lägga ifrån sig dem när man vill för att sedan komma tillbaks utan dåligt samvete, de är sanna vänner i jobbiga tider. Jag hade inte varit ett jävla piss utan mina böcker, de är en sådan enorm del av mig. Skulle aldrig kunna tänka mig att leva utan dem, aldrig!

Undrar om det blir sju jävligt långa dagar innan jag får hem dessa?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar