6 november 2014

FML!


Alltså fuck my life. Hade sett fram emot en kväll av chill deluxe a.k.a. Dota 2 och World of Warcraft eftersom jag har tid för det just nu. Istället blev det Windows 8.1 av misstag och en jävla massa lagg tack vare detta. Skulle flytta mitt tangentbord för att bre mackor och just då poppade W8.1-installern upp och jag kom givetvis, med min vanliga jävla tur, emot enter. Åt helvete! 

Gör en systemåterställning i felsäkert läge, väljer att DELVIS återställa datorn och detta resulterar i att alla mina spel avinstalleras. FUCK MY LIFE IGEN! Så nu är det bara att installera om alla 87725291 spel igen. Jag är långt ifrån glad just nu. Har suttit och svurit hela kvällen här och funderat på om datorn skall ut genom fönstret eller ej. 

Dessutom är denna förkylning något så in åt helvete ihärdig. Kan knappt andas på morgonen när jag vaknar, nässpray fungerar inte, bihålorna är helt igentäppta och gör ont, hostan blir värre och värre. Superstörigt! 

Nåväl. Förhoppningsvis blir morgondagen bättre. Den kan ju åtminstone inte bli sämre... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar