13 maj 2014

Color Show Crystallize



Som jag skrivit tidigare är jag en riktig sucker för strukturlack. Idag bestämde jag mig för att dekorera naglarna med ett strukturlack från Maybelline New York. Ett märke som blivit en riktig favorit. Svinbilligt och borsten är, som jag också sagt tidigare, superskön att applicera med! Just nu känner jag bara att jag aldrig mer vill lägga dubbla slantarna på IsaDoras nagellack. Såvida det inte är någon spännande, unik färg som dyker upp i deras sortiment. 

Är skitnöjd med mina naglar nu! Detta nagellack har nummer 233 och heter Silver touch. Så himla snyggt! Går för ca. 35 spänn på ICA. Antar att det ligger därikring överallt. Värt varenda spänn! Har dessutom MYCKET sockrigare struktur än t.ex. Sugar Crush från IsaDora. Och DET ger massvis med pluspoäng! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar