8 november 2013

One of those days...

Det är (äntligen) fredag och jag har absolut ingenting inplanerat. Superskönt men samtidigt lite trist såklart. Har dammat av mina pennor och mitt skissblock, här skall det skapas konst. Konst som går direkt ned i soptunnan, givetvis, eftersom jag verkligen inte är bra på att måla! Jag känner bara att jag behöver göra någonting avslappnande just nu då denna dag uppenbarligen går i deppighetens tecken. En av de där dagarna då man är så djupt nere i skiten att man inte vet om man någonsin kommer upp igen, fastän man vet att man gör det. De är inte många, de dagarna, men när de slår till vill man fan bara lägga sig ned och grina, sparka, slå... jävligt hårt, dessutom.

Hoppas ni får en fin fredag och är glada i alla fall. Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar