11 november 2013

Bored as fuck!

















































Har man tråkigt, så har man. Satt och lekte i Illustrator igår, försöker lära mig hur allt fungerar. Och detta ser ju inte mycket ut för världen men det tog ett litet tag att lista ut hur jag skulle kunna slippa göra varenda blomma. Copy + paste + lite färgredigering, in my heartie! Och det var väl inte så svårt att lista ut, tänker ni?! Jo, är man sjukt noob så är det... svårt. Tog väl i alla fall en kvart detta! 

Idag var jag in till Elgiganten här i stan för att se om de hade några ritplattor. Men, ännu en gång så bevisas det faktum att jag bor i arslet på världa'. Ingen ritplatta för mig alltså! Det blir istället till att raida nätet. Tips på bra plattor sökes alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar