24 november 2013

Console gaming on it's way!

Jag kommer ihåg när jag fick mitt PS2 i julklapp av mamma och pappa. Jag kanske var 16 år eller så. Världens lyckligaste! Satt och spelade Guldkompassen resten av kvällen. På golvet. Käkade choklad ur min Aladdinask och drack kopiösa mängder julmust. En av de jular jag aldrig någonsin kommer glömma, för den var så otroligt mysig, perfekt och jag var så lycklig. Amazing! 

Ikväll beställde jag ett Playstation 3 (slim såklart!) och fyra spel till att börja med; Journey, Skyrim, Rayman Origins och The Last of Us. The Last of Us verkar typ vara världens häftigaste spel. Survival, fungerar ALLTID hos mig! Journey verkar bara allmänt skitmysigt och Rayman är Rayman är Rayman. Skyrim är Skyrim är Skyrim. Skall bli så galet härligt att äntligen få lira lite konsol igen efter allt ihärdigt PC-spelande. Få frossa i härliga karaktärer, berättelser och äventyr under mörka höst- och vinterdagar. Tända ljus och bara vara. 

Det, mina vänner, det är avslappning för mig.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar