22 augusti 2015

What's not to love?

Vi är på plats på ön. Vi är på plats i lägenheten. Och jag mår SÅ bra! Jag har saknat ön så otroligt mycket i sommar, väl på plats förstår jag precis varför. Ikväll åkte vi ned till Strandpromenaden för att fiska, vilket det inte blev så mycket av. Vi fick alltså ingen fisk men vi fick någonting annat helt fantastiskt - en rosa-orange-röd-skimrande solnedgång att dö för. En sådan solnedgång man enbart kan uppleva på Gotland, eftersom alla känslor bara rumlar runt i hela kroppen och magen pirrar, sådär som den aldrig annars gör. Dessa känslor är svåra att beskriva men de är alla fulla av kärlek, och ödmjukhet. 

Jag älskar den här ön. Ön som jag numer kallar min, eftersom det känns som om jag verkligen har hittat hem. Det är här jag skall vara. Tillsammans med världens mest underbara vänner, som numera är mina grannar. No joke, vi bor verkligen precis bredvid varandra. Våra lägenheter ser precis likadana ut och jag älskar allt som är vi! Som för oss samman, på det där naturliga viset. Som om vi hela livet bara har väntat på att få bli... vi. 

Älskade, älskade, älskade ö!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar