1 augusti 2013

Flyt!

Visst är det skönt när saker och ting inte krånglar? Nästa vecka börjar plugget (sista jävla terminen innan jag äntligen kan söka högskola!) och eftersom jag var så väldans duktig förra terminen och pluggade ikapp poäng får jag CSN detta halvår. Så greit hörrenini! Det är så skönt när saker och ting bara flyter på utan att strula. Jag är inte riktigt van vid det. Alltid är det något! Men inte nu! Inte än så länge! *peppar peppar ta i trä*

Jag ser verkligen fram emot terminen som kommer. Det skall bli så djävulskt skönt att ä.n.t.l.i.g.e.n(!) bli färdig. Dessutom har jag i princip bara valt roliga kurser för att underlätta saker och ting. Som t.ex. information och kommunikation, grafisk illustration och privatjuridik (mä...) Att läsa biologi ser jag också fram emot. Håller tummarna för att det blir åtminstone lite miljösnack. Där tänker jag briljera serrni! 

Nä, nu tänker jag götta mig i att allt har flutit på så pass bra och hålla tummarna för att det faktiskt fortsätter så. Idag blir det mest chill här hemma men planerar att ge mig ut med kameran inatt. Det var så roligt att fotografera med stativ igår. Långa slutartider och skarpa bilder i mörker, det är min grej det! Stjärnfiltret hänger möjligtvis med också, vi får se. Fick lite idéer av Nenne som jag tänkte ge ett försök! 

Till dess, puss på er för fan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar