19 oktober 2013

Lämna ett meddelande efter pipet... biiiip!

Jaa, så atteee, det snöade igår. Idag har jag varit i skolan. Lärde mig göra en penna i Illustrator. Sen glömde jag spara min penna och Illustrator dog. *facepalm* Sen köpte jag en jacka för 399 kronor på Factory Outlet. Jag hade tittat på exakt samma jacka för 1000 spänn i stan. Sen åkte jag och mamma hem från Vingåker. Sen käkade vi thai. Sen kollade jag på Idol. Sen satte jag mig vid datorn och spelade med grabbarna. 

OCH SEN... SEN... SEN SKA JAG SOVA! För inatt fick man fan inte mycket sömn i detta hus. Vid 02.00 fick Zac tuppjuck och började skälla på, vad vi tror i alla fall, stormvindarna utanför villan. För det blåste och det snöade och det var allmänt kaos. När farsan kom hem från jobbet klockan 05.30 var det samma visa igen... Så jävla störigt att vakna mitt i natten/så tidigt på morgonen. Det förstör verkligen hela dagen. Har varit helt apslut och frusit konstant. Skitjobbigt. *gnällkärring* Som om inte DET räckte så hade vi inget vatten här i morse. Inget poo poo eller pee pee för mig innan skolan alltså! Ingen dusch heller.

Status: FML. 

Så... imorgon tänker jag sooooova! Sooo-ooo-o-o-o-va! Vara otillgänglig fram till minst 12.00. Och duscha! Skiiiitlänge! Hoppas er fredag varit bra peeps, jag personligen hoppas på en lyckad lördag. Guten nacht!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar