12 september 2013

Rough Sparkle

Jag har tre grejer som jag är en riktig sucker för när det kommer till looken: söta klänningar, skor och nagellack! Hade jag varit rik hade jag förmodligen badat i skokartonger, klänningar med söta rosetter och balla nagellack i världens alla färger. Innan vi åkte till Dublin målade jag naglarna i en typ turkosgrön nyans och applicerade ett supersnyggt glitterlack med "flingor" i massvis med skimrande färger över. 

Denna vecka kör jag på frostiga, något matta, isblå naglar. Detta lack kommer från Depends serie "Rough Sparkle" och heter "Forget-me-not". Har planer på att bunkra upp rejält och köpa varenda nyans i serien för detta var verkligen ett lack jag fastnade stenhårt för. Love it! Just nu är jag mest sugen på "Poppy". SUPERSNYGGT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar