21 juli 2013

Lan, Asker, Göteborg - livet!

Nämen tja!

Jag är busy. Ja, ni läste rätt, för en gångs skull har jag sjukt mycket att sysselsätta mig med. Hälften av min vakna tid går till att tycka synd om mig själv p.g.a. utslag och huvudvärk. Den andra hälften, när jag kommit över mig själv och min självömkan, går åt till vännerna. Vi lanar för fullt. Men visst märker man att man inte är 16 längre. 03.00-04.00 är sannerligen min maxgräns. Känner mig som en jävla kärring i kroppen mot småtimmarna. Lederna bara spränger efter allt sittande. 

Men vi har jävligt kul ihop och det gör det helt klart värt den där kärringvärken! 

Denna vecka är verkligen händelserik och absolut fullproppad med grejer. På tisdag är det dags att avsluta lanet för min del. Då skall jag nämligen till mina små gullungar och vara barnvakt över en natt. Så himla kul! På fredag är det dags att åka ned till Göteborg för att svina, chilla och bara vara tillsammans med min andra, älskade familj. Vet inte hur jag skall beskriva min längtan! Det pirrar liksom i magen varje gång jag inser att jag skall få träffa dem alla snart! 

Åh, livet. <3 Just nu är det bara för gött! Om två veckor börjar jag plugga också. Konstigt nog så längtar jag efter det med! Vad skönt det är att vara tillfreds med livet hörrni! (:

Kärlek! Det är kärlek tammefan! Snart hjärtat, snart. <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar