2 september 2012

När man fastnar sådär gött...

Gud, jag orkar inte! På tisdag har jag min första deadline i samhällskunskapen då en uppsats om massmedias påverkan skall vara inlämnad. Har suttit med den här förbannade uppsatsen i tre veckor nu och verkligen försökt komma igång. Det är ju ett ämne som intresserar mig något enormt, feelingen finns där, men jag får inte ned ett enda ord i mitt öppnade Windowsdokument. Det G.Å.R. bara inte! 

Såhär är det alltid för mig! Jag antingen fastnar totalt (har verkligen inte fått ned ett enda ord, skämtar inte) eller så skriver jag på, blir missnöjd och raderar hela skiten. Och jag vet inte hur jag skall göra för att inte haka upp mig och fastna i gyttjan! Hur gör man?! 

Att lägga uppgiften åt sidan känns inte aktuellt, men skall jag klara av det här krävs en huvudvärkstablett och en stunds snuttande på kudden. Tisdag och onsdag, det är det enda som finns i mitt huvud just nu. Tisdag skapar skräck och onsdag skapar lycka. Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar